Thursday, November 10, 2011

Baby Irfan Hariss

Tiba-tiba cik nani rindukan Irfan..
Cepatla membesar ye irfan,boleh pakai baju yang cik nani beli tu.. ;)

si kecik irfan harris

with mak long and mek yah

alahai...

with mama :)

pak can ni bile lagi..

besnye, dok kat atas sape ni.

takde pulak gambar irfan dengan papanya.tak pelah,muka irfan dan papa sama sje.teringat dulu masa kak tim mengandungkan irfan ni,kak tim terpaksa tinggal kat rumah sg buloh sebab abg saiful outstation.lama jugak,2 bulan rasanya?cepat betul masa berlalu.sekarang irfan dah lahir pun ke dunia.

dengan ini maka bertambahla lagi cucu dalam keluarga besar abd razak,menjadi 9 orang semuanya (tahun depan insyaAllah tambah lagi ;)

semoga saja irfan membesar mnjadi anak yang soleh, anak yang sentiasa membahagiakan hati ibu dan ayahnya.ameen..

3 comments:

Syed Muhammad said...

amin... ;)

MiSs iiMa said...

itula cik nani ni takmau pun dtg tgk irfan..baju cik nani bg besar sgt laa..

NAni said...

syed ;)

takpe,baju besar lagi selamat dr baju kecik.he he