Thursday, December 23, 2010

Buat adik2 PMR 2010


Seperti yang sudah sedia maklum..hari ni result PMR dah keluar!teringat pulak waktu saya tingkatan 3 dulu,umi yang teman saya gi sekolah amik result..waktu dalam kete on the way nk g sekolah..yaAllah Tuhan jelah yang tahu betapa berdebarnya nak amik result!waktu tu mulalah pikir yang bukan2.siap pikir sekali ape alasan nak bg kalau result tak cantik.haha boleh pulak..igt lagi saya penah kata nak belanja umi kfc kalau dapat straight A.tapi tengok2 sampai sekarang tak beli pun.hehe mintak hahal ye umi.nanti nani beli bila dah kerja nanti insya-Allah :D


Apa2 pun semua tu dah berlalu..sekarang ni saya tengah tunggu result SPM pulak!huhu cepatkan masa berlalu..entah kali ni apa pula natijahnya.Bak kata Kak Tim,otak mesti selalu fikir positif, barula result positif! Semoga semua usaha saya ditrima olehNya dan mudah-mudahan saya dan kawan2 dikurniakan kejayaan yang cemerlang yakni 11A plus dalam SPM tahun ni..ameen!
Buat adik2 PMR tahun 2010,gud luck amik result nanti ok ;) apapun natijah yang bakal korang dapat nanti..terimalah dengan hati yang terbuka.Yang cemerlang tu, banyak2kanla bertahmid dan sujud syukur padaNya.Bagi mereka yang sudah berusaha tetapi kurang bernasib baik..la tahzan!pasti ada hikmah besar disebaliknya.Barangkali Allah punya perangcangan yang lebih baik utk kalian.Pokoknya,sentiasalah bersangka baik padaNya! :D

2 comments:

MiSs iiMa said...

Hi Nani nk belanja KFC takkan tunggu keje kot..top up tiap2 minggu boleh, takkan KFC JOm Jimat pun takleh belanja Umi sorang (skrg ni kena belanja kaktim jugak). Tengok Ijah tak kedekut pun belanja kaktim Ramlee Burger Special ada telur dan cheese.

Maryam Hanani Abdul Razak said...

eh mane ade tiap2 minggu.topup tu pn umi yg belanja.huhuh.ijah belanja kak tim?ini pasti satu paksaan!