Monday, January 17, 2011

Driving school~

Assalamualaikum,

Sudah lama rsanya tak menulis.bila nak tulis ja takde idea.mungkin sebab belakangan ni tak buat apa sangat kot kat rumah.Rutin yang sama seperti hari2 yang lain..papa pun tak de.huhu.tinggal kami berapa org je kat rumah.Sangat sunyi dan...bosan :(

Tapi hari ni rse mcm bermnfaat skit :) sbb hari ni ade kursus kpp.first step sebelum ambik ujian komputer, amali n amik lesen L.walaupun tak bes mana pun,(hanya dengar ceramah dlm bilik ber-econ selama 5 jam!)huhu tp at least dapatla jgk kluar tgk dunia luar dan bersosial dgn orang lain.tak delah terperap sja berhari2 dlm rumah.Nak dijadikan cerita,kebetulan dalam kelas saya tu,ade kwn lama saya-kwn rpat :) waktu skolah rendah dulu.Haish..mula2 tu mmg tak fokus,dlm kepala ni asyik dok fikir btul ke, btul ke ni.haha.akhirnya mmg btul pun.mmg sah bila penceramah tu sebut nama sorg2.tp kami sama2 segan nk tegur.huhu.apa laa kan.Mmg patut pun kami segan sbb dia tu lelaki.masing2 dah besar dan tak seriang kanak2 kecil dahulu.

Hari ni jugak saya dpt 2 org kawan baru yg sgtlah sporting.Rezeki saya duduk kat depan..kami bertiga sama2 bru kenal kat kelas td.Hidup jugak kelas tu, klu tak sume diam je..huhu.Moga2 driving class saya utk msa yg akan akn lebih bermkna bersama 2 org kwan ni, fatin n din :D

Kelas kami hbis nk dkat2 pkul 4 petang.Kluar2 je kelas, umi dh tggu kat pgar.kesian umi sbb sya kate dtg pkul 3.hehe.tak sempat nak bgtau sbb dlm kelas mna boleh pkai hp!;p sebelum msuk krete sempat lagi sya tegor kwn lama saya tu,dia tgh duduk kat tebing.alhmdulillah mmg btul :D takpelah tak dapat ckp pun,hanya tegur 2 ayat pun sdh memadai.Jangan smpai sama2 bersangka bruk pulak bila dah sama2 tak tegur.mungkin nnt masing2 fikir kwn tu dh lpekan kta pdahl ianya tak btul sma sekali.Alang2 dh kluar rumah,umi bwak pergi bndar, pergi kedai alat tulis.Haa..waktu ni la saya ambik kesempatan utk beli kertas2 warne n perkakas alat tulis lain.sebab...saya ade tugasan yg perlu diselesaikan sblum 28 jan ni.kita tggu n lihat ^^

Alhamdulillah terasa hari ni jadual agak penuh dan masa pun terisi dengan baik.Baru tadi jugak saya trima pnggilan drpd shbt tersayang,Nur Naimah Sabari dr kedah nun jauh di utagha sana.Panggilannya btul2 buatkan sya rindu pd dia dan kenangan2 kami saat2 akhir di skolah.Naimah ni byk membntu saya lebih2 lg dr segi rohani sbb dia ni hatinya sgt lembut dan ilmu agamanya sgt tinggi.Hebat orangnya :) Smoga persahabtan kita mndapat keredhaanNya dan diberkati Allah 'Azza wa Jalla.
kami sekelas sms jamuan form,Naimah yg sedang duduk
hari2 terakhir spm,saya bwa Naimah berjalan2 di kl sebelem dia pulang ke kg halamannya di kedah..
Terima kasih yaAllah atas segala yg tlh Engkau tetapkan padaku utk hari ini.

2 comments:

MiSs iiMa said...

mesti nani gembira kaktim bagi assignment baru yg best nani kt nani..hehe

NAni said...

sje je kat tim nih =,= tak lawa jgn komen :P